Gabba er en af de førende producenter af denimprodukter i verden, og de er kendt for deres høje kvalitet og bæredygtige produktion.

For at øge salget og nå ud til deres salgsagenter verden over, besluttede de at gå online med deres præsentation og kollektioner.

Vi live-streamede kollektionsfremvisninger, men producerede også en serie af film, der beskriver deres arbejde med at reducere brugen af vand og kemikalier i produktionen.

Resultatet var overvældende positivt. Gabba oplevede både en stigning i salget og øget engagement fra deres salgsagenter.

Filmene er blevet live-streamet til salgsagenter rundt om i verden, så de fik indsigt i virksomhedens bæredygtige tankegang.

Det har bragt agenter og samarbejdspartnere tættere på virksomheden, på tværs af landegrænser.

Dette viser, hvordan online-streaming kan være en effektiv måde at nå ud til et stort publikum, samt en måde at øge salget.

Medarbejder fra Grumpy Productions redigerer optagelser til fra Gabbas kollektionsfremvisning
Medarbejder fra Grumpy Productions på optagelse hos Gabba, der har oplevet stor vækst i salget efter deres samarbejde med Grumpy om livestreaming

Gennem deres erfaring og professionelle produktion, er det nu muligt at få vores agenter og samarbejdspartnere helt tæt på os og produkterne, selvom vi er spredt rundt i hele verden.

Responsen er fantastisk og fakta er, at vi, via Grumpy, har formået at løfte vores visuelle univers, koncept og style præsentation og ikke mindst vores sales pitch.

Via LIVE præsentation og denne mere direkte kommunikation har vi flyttet os, og publikum er vildt begejstret.

Vi fortsætter uden tvivl med Grumpy Productions i fremtiden.

Kim Juul

Creative Manager GABBA

Grumpy Productions på optagelse hos Gabba
Grumpy Productions på optagelse hos Gabba